VANLIGA FRÅGOR

VAD GÖR NI FÖR KLIMTAET

På EP Upmarket är vi engagerade i att minska vår miljöpåverkan och främja hållbarhet. Vi erbjuder pre-owned märkesvaror som ger kunder möjlighet att göra medvetna val utan att kompromissa på kvalitet och stil. 

Alla varor rengörs och repareras noggrant för att säkerställa utmärkt skick. Detta förlänger livslängden på produkterna, minskar avfall och sparar resurser. 

Vi är stolta över att erbjuda hållbara alternativ som gynnar både planeten och vår exklusiva standard. Tillsammans kan vi göra en positiv skillnad för klimatet, ett steg i taget

Hur bedömer ni skicket på varorna?

Vi bedömer alla varor på en skala från A till F.

Men vi säljer aldrig en produkt under D.

A = Varan är i nyskick och har aldrig använts. Prislapp eller andra tillbehör ingår oftast.

B = Produkten är i väldigt bra skick och har endast använts under en mycket kort period. Lätt slitage kan förekomma.

C= Produkten är i gott skick och har bara några få lätt synliga slitage skador.

D= Produkten är i gott skick men har några synliga slitage skador.

Hur lång är leveranstiden?

Normala leveranstider är 1-3 arbetsdagar. Om din beställning förväntas bli försenad, kommer vi att kontakta dig.

Hur snabbt skickas min beställning?

Inom 3 arbetsdagar från den dag beställningen läggs.

Är allting äkta?

Ja, alla kläder som säljs på EP Upmarket är autentiska. Alla produkter genomgår en eller flera äkthetskontroller.

Vilka betalningsmetoder använder ni er utav?

Swish

American Express

MasterCard

Apple Pay

Klarna

HUR GÖR DU EN RETUR?

Som kund hos EP Upmarket har du 14 dagars returrätt från dagen du mottog varan.

Kontakta oss på vår e-post service.upmarket@gmail.com, uppge försändelsenumret och vilken vara du vill returnera.

För att vi ska kunna utvecklas och bli bättre är du som kund mycket välkommen att ange anledningen till returen.

Tveka inte att kontakta oss!